25. marts

Hundetræning

Urlev Skydebanes hus

Hundetræning starter kl. 19.00, uden hund, vi mødes Urlev skydebanes hus.

Her vil være indskrivning, info og betaling, pris alt efter, hvor mange tilmeldinger der kommer.

Der vil være 10 gange med træning, der starter mandag d. 1 april, og 10 mandage frem.

Tag din hundeejer med og mød op til kurset, som både hund, og hunde føre har godt af!

Så kan vi mødes på jagt i 2019, med en veldresseret hund, hvis der startes med hundetræningen her.

Der er vandrepokal til den bedste hund.

Ring til Palle Reetz tlf. 2155 5599 for tilmelding.

Ps;

Søren Poder Jensen 2025 3588 er kontakten for Barrit Jagtforening, hvis der er yderlige spørgsmål.

Vi vil gerne vide, hvis I tilmelder Jer, hvor mange af ”vores” medlemmer der møder op til træning med deres hunde.

Hundehilsner fra

Søren Poder Jensen

Omtale

Hundetræning er vel overstået for denne gang.

Der har været mange sjove oplevelser både med meget lydige hunde og også med knap så lydige hunde.

Jeg tror alle deltagere er gået fra træningen med nye input, samt bedre forståelse for hvad der skal arbejdes videre med derhjemme.

Der har bl.a. været træning i lige ud dirigering, apportering og søg.

Holdene har været delt op i åben klasse samt ung hunde hold.

Til sidst har deltagerne haft mulighed for at aflægge apporterings prøve, og kurset er sluttet af med en konkurrence om holdets dygtigste hund.

Hilsen Karsten Søe

26. marts