Tilberedning af vildt

Rårup Skole, Kirkedalsvej 64,

7130 Juelsminde

Sammen med Glud / Skjold Jagtforening, har vi igen i år tilberedning af vildt på Rårup skole med tre gange.

Kokken Peter Skov, vil hjælpe os, med at lave noget dejlig mad.

Alle kan deltage, der skal jo også skrælles kartofler osv. Menuen fastsætter vi hen af vejen, ud fra, hvad vi evt. har i fryseren.

Det bliver den sidste gang vi afholder tilberedning af vildt, for denne gang, fra 17.30 til 21.30.

Denne gang kan du invitere en gæst med til en fantastisk gourmetoplevelse.

Prisen for alle tre gange (inklusiv din gæst den sidste aften) bliver 450 kr. Husk drikkevarer til eget forbrug.

Tilmelding og betaling til Poul Erik

på tlf. 4018 7568 senest d. 9 januar.

Der er 10 pladser til hver forening, først til mølle princippet ang. tilmelding vil blive brugt.

Med god appetit

Poul Erik Poulsen.

Så kom vi i gang med årets madlavning.

Vi er i år et hold på 16 personer. Det er igen Peter Skov der prøver at lære os at lave mad. I dag havde han valgt vi skulle lave 3 retter.

Forret:

Ristet fisk med varm rejesalat

Hovedret:

Dyrebov i rødvin

Dessert:

Gammel daws æblekage

Det smagte rigtig godt og var nemt at lave så der var god tid til at snakke og hygge.

19. januar