Pokal- & jubilæumsskydning (aflyst)

12. august

Søborgvej, Glud

7130 Juelsminde

Skydebanen på Søborgvej i Glud, 7130 Juelsminde til træning og pokal- & jubilæumsskydning, hvor der skydes på jagtbanen.

Til pokal- og jubilæumsskydning, er det kun medlemmer af Barrit Jagtforening der kan skyde om pokalerne.

Det er de to første kort der skydes, der er gældende for

disse skydninger.

Herefter er der ”fri” træning for alle, der har lyst til dette.

Pris for skydekort til pokal- & jubilæumsskydning er 75 kr. pr. stk. Der kan ligeledes købes øl, vand og pølser.

Program:

Fra kl. 8.00 til 9.00 kaffe & rundstykker i klubhuset, information m.m. ub.

Banen er åben fra kl. 9.00 til 11.30, dog slutter kortsalg til pokalskydningerne kl. 10.30, og gældende kort skal være afleveret senest 11.00.

Kl. 11.30 pokaloverrækkelse.

Der skydes i klasserne: M, A, B, C og U (alm. jagtskydning). Jubilæumspokalen skydes der med handicap.

Der vil være instruktør på hele formiddagen, så det er muligt for folk uden jagttegn at prøve banerne af, hvis i kender nogle vil prøve kunsten ”at ramme”.

Vel mødt til pokal- & jubilæumsskydning og træning.

Tilmelding senest d. 5. august til Søren på tlf. 2025 3588

Med pokal hilsen

Søren Poder Jensen

Aflyst pga. manglende tilmelding.