Holdskydning med riffel

9. september

Urlev Bakker

Er det tid til at se om vi kan komme foran i point, mod naboforeningerne i skydning med riffel på 100 meter bane.

Det gik jo ”godt nok” sidste år, det blev til en 3. plads, men der er ”ikke godt” nok. I år tager vi os sammen - ikke

Nu er det tid igen, til at komme på den lange bane.

Det foregår med tre prøveskud til mål på 100 meter med

markering, derefter ti gældende skud til forskellige mål, og forskellige skyde stillinger.

Det vil nok være en fordel, at have prøvet at træne lidt på de 100 meters afstand, før der mødes op på banen i Urlev.

Vi mødes på banen Urlev Bakker fra kl. 09.00 til 14.00.

Har du spørgsmål vedr. skydningen eller andet, er I velkom-men til at kontakte Poul Erik tlf. 4018 7568.

Vil du/I med ud at træne nogle gange, så sig endelig til, før det for alvor går løs.

Det kunne jo være dejlig vi vandt over naboerne, så sig til og vi finder et sted, hvor vi kan træne lidt.

Vi glæder os til samvær med nabo foreningerne, og lidt kon-kurrence sammen med dig/Jer.

Ps: ”Vi” er på banen kl. 10.00

Giv lige Poul Erik besked om du/I kommer, tlf. 4018 7568

Med lange hilsen

Poul Erik Poulsen

Så var vi i Urlev og dyste mod naboforeninger.

Vi var 7 der mødte op, hvor det er de fem bedste der kommer på hold.

Skønt vejr og go skydning.

Tak til skytterne, for deltagelse.

Vi fik en andenplads med 471 point, og Urlev vandt med 485 point. Tillykke til Urlev.

Poul Erik